Verzendprocedure
shipping.gif

Kruidjes.be levert zo snel mogelijk

Leveringstermijn

Artikelen met het logo "in stock" en met de vermelding "uit stock leverbaar" worden binnen de 8 à 10 werkdagen bij u geleverd. De items die niet in stock zijn, worden latergeleverd. Maar - uiteraard - altijd zo snel mogelijk.

Uitzonderingen:

Titels die niet in voorraad zijn en oude of unieke titels worden soms minder vlot geleverd. Wij vragen hiervoor uw begrip. Naar gelang van de uitgever kan de levertijd oplopen tot maximaal 1 maand.

Ook wij zijn afhankelijk van de levertermijn van onze uitgevers. In uitzonderlijke gevallen kan de termijn oplopen. Na anderhalve maand grijpen wij in en wordt uw bestelling geannuleerd. Als u elektronisch betaald heeft, storten wij het bedrag terug op uw rekening.

Ondanks het feit dat de webwinkel van Kruidjes.be constant wordt bijgewerkt, is het in uitzonderlijke gevallen mogelijk dat een door u bestelde titel niet meer verkrijgbaar is. U ontvangt dan via e-mail een annulatiemelding van uw bestelling.

Bestelhistoriek

Wanneer u ingelogd bent, kunt u uw bestelhistoriek raadplegen. Hou er rekening mee dat de status van uw openstaande order(s) een vertraging heeft van 24 uur.

Veelgestelde vragen

Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn nieuwe adres opgeven?

U logt in en plaatst een bestelling op de gebruikelijke manier, op de pagina met uw persoonsgegevens kan u zelf alle nodige veranderingen aanbrengen.

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe laat ik jullie dit weten?

Omwille van veiligheidsredenen moet u een nieuwe account aanmaken en uw adresgegevens opnieuw invoeren.

Ik heb betaald maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Stuur een email naar Kruidjes.be (enkel via deze link). Vergeet niet de volgende gegevens te vermelden: de datum waarop het bedrag gedebiteerd werd - het bedrag - uw ordernummer (dit staat vermeld op de e-mailbevestiging).

Mijn pakje werd beschadigd afgeleverd. Wat nu?

Ondanks al onze zorgen is er toch iets fout gelopen bij de Post. U zendt het pakje in een stevige verpakking (zoals de originele) non-prior naar Kruidjes.be, Himpedelstraat 1A in 3870 Opheers. In het pakje steekt u de orginele leveringsbon. Daarop vermeldt u duidelijk de reden van terugzending. U kan het in uw postkantoor afgeven met de vermelding "terug aan afzender". Wij zorgen zo snel mogelijk voor vervanging. Enkel als de uitgever niet meer kan leveren, krijgt u het bedrag terugbetaald.

Mijn pakje werd niet geleverd, wat moet ik doen?

Ondanks de bevestigingsmail dat uw pakje vertrokken is, heeft u na 14 dagen nog steeds niets ontvangen. We raden u aan uw plaatselijk postkantoor te contacteren om na te gaan of uw pakje zich daar bevindt. U kan best uw buren vragen of ze het pakje niet in ontvangst genomen hebben. Als u na 30 dagen geen mail van ons ontving dat Kruidjes.be het pakje teruggestuurd kreeg, dan kan u uw adres mailen zodat we kunnen nagaan of het niet eerder verkeerd werd doorgegeven. Vergeet niet uw ordernummer, de datum van betaling en het bedrag te vermelden.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen of een artikel dat ik niet besteld heb, wat doe ik?

Onze verontschuldigingen, dit was uiteraard niet de bedoeling. U stuurt het product (liefst) in de originele verpakking non-prior naar Kruidjes.be, Himpedelstraat 1A in 3870 Opheers. In het pakje steekt u de originele leveringsbon waarop u duidelijk vermeldt wat niet strookt met wat u bestelde. U kan het in uw postkantoor afgeven met de vermelding "terug aan afzender". Wij sturen u zo snel mogelijk uw bestelling op. Als dit niet mogelijk is dan krijgt u via e-mail een cadeaubon. De waarde van deze bon komt overeen met uw tegoed, verhoogd met een leuk extraatje. U kan de bon gebruiken bij uw eerstvolgende bestelling op Kruidjes.be.

Contact

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst even of u het antwoord niet vindt bij de veelgestelde vragen. Heeft u nog een andere vraag, verstuur ze dan via dit contactformulier.